Wirtualna rzeczywistość 3D

Nowoczesna nauka i szkolenia dzięki technologii 3D

Modelowanie wirtualnej rzeczywistości

Nowoczesne technologie z coraz większym rozmachem wkraczają do naszego życia. Tradycyjne metody nauczania ustępują miejsca rozwijającej się w szybkim tempie wirtualnej rzeczywistości. Często dzięki rozwojowi i wykorzystaniu dobrodziejstw współczesnego świata jesteśmy w stanie zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

Jak wykorzystać wirtualną rzeczywistość?

Szkolenia na urządzeniach z ograniczonym dostępem

Duże koszty wykorzystania realnych urządzeń

Szkolenia na sprzęcie, który jest potencjalnie niebezpieczny

Jak powstaje obiekt VR?

VR – idealne narzędzie szkoleniowe

Specjalizujemy się w VR, czyli wirtualnej rzeczywistości (virtual reality). Tworzymy zarówno modele 3D pod aplikacje VR, jak i same aplikacje. Naszym głównym obszarem działania są zawodowe programy szkoleniowe np. szkolenie dla operatorów wózków widłowych czy operatorów urządzeń elektromagnetycznych. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii przyczyniamy się do zmniejszenia kosztów szkolenia pracowników. Wirtualna rzeczywistość pozwala na w pełni bezpieczną symulację potencjalnie niebezpiecznych sytuacji, których doświadczenie pomoże uchronić uczestników szkolenia przed realnym zagrożeniem utraty zdrowia czy nawet życia w przyszłości. Kursanci nie potrzebują tradycyjnego sprzętu, a trening mogą przeprowadzać także w domu. Tworzymy również aplikacje wspomagające tradycyjne metody sprzedażowe np. aplikacja VR dla deweloperów. Dzięki temu klienci chcący kupić mieszkanie w nieistniejącym jeszcze bloku, szybciej podejmą właściwą decyzję.

Wirtualna rzeczywistość – co to jest?

Wirtualna rzeczywistość jest trójwymiarowym obrazem opracowanym na bazie zastosowania zaawansowanych technologii informatycznych. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom za jej pomocą można wykreować nowoczesne przedmioty, przestrzenie oraz zdarzenia w całości fikcyjne lub imitujące rzeczywistość.
Mówiąc o wirtualnej rzeczywistości prostymi słowami, możemy stwierdzić, że jest to cały wirtualny świat mający z założenia wywoływać w nas naturalne i realne doznania.

Zastosowanie Virtual Reality – nie tylko w grach wideo!

Virtual Reality można pomyślnie wykorzystać m.in. przy tworzeniu modeli 3D pod aplikacje VR. Pozwoli to na przeprowadzenie profesjonalnych szkoleń dla pracowników, a w konsekwencji poprawę jakości ich pracy i ograniczenie ryzyka utraty zdrowia lub życia.
W B3D tworzymy również aplikacje wspomagające tradycyjne metody sprzedażowe np. aplikacja VR dla deweloperów. Dzięki temu klienci chcący kupić mieszkanie w nieistniejącym jeszcze bloku, szybciej podejmą właściwą decyzję, nie tracąc w przyszłości cennego czasu dewelopera lub osób przez niego oddelegowanych.

Wirtualna rzeczywistość – wady i zalety

Biorąc pod uwagę aktualne standardy oraz branżowe trendy, możemy wyróżnić kilka ważnych zalet związanych z wirtualną rzeczywistością. Poniżej przedstawiamy szczegóły:

  • nowe doświadczenia – które mogą być bardzo przydatne dla Twoich pracowników (w celu uniknięcia zagrożeń w miejscu pracy) lub klientów (np. w branży deweloperskiej, aby podjąć właściwą decyzję zakupową dot. nieruchomości jeszcze nieistniejącej);
  • możliwość nowoczesnej prezentacji produktu – Virtual Reality pomoże zareklamować nie tylko mieszkanie czy też nieruchomość jednorodzinną, ale także hotel (umieszczając klienta w najlepszym pokoju zwiększasz prawdopodobieństwo na dokonanie przez niego pożądanego działania);
  • większe zaangażowanie odbiorcy – nowoczesne technologie powodują, że Twój klient nie jest wyłącznie bierną stroną, a aktywnym obserwatorem, który poznaje prezentowany produkt.

Czy Virtual Reality cechują jakiekolwiek wady? Nadużywanie tego typu rozwiązań w celach rozrywkowych (np. do gier) może powodować rozdrażnienie i niestabilność emocjonalną. Wykorzystując natomiast wirtualną rzeczywistość w celach biznesowych (np. aby przeprowadzić szkolenie pracownikom lub zaprezentować produkt klientowi), możesz być spokojny – to doskonałe narzędzie do zwiększenia skuteczności szkoleń i konwersji sprzedażowej.