Zastosowanie 3D w reklamie

  • Post category:blog

Zastosowanie 3D w reklamie

transparent car concept on hologram


Reklama w trójwymiarze to gwarancja tego, że klienci zwrócą uwagę na Twój przekaz. Jeśli promujesz swoje usługi, biorąc udział w targach, rozmaitych eventach branżowych czy konferencjach, idealnym pomysłem będzie zastosowanie hologramu 3D. W tym momencie jest to mało popularna forma reklamy przestrzennej, jednak prognozy rynkowe jasno wskazują, że już niedługo hologramy staną się trendem. Jeśli wykorzystasz je teraz, na pewno zdążysz zaskoczyć swoich klientów i wyprzedzić konkurencję

Reklama przestrzenna – dlaczego warto?



Nie ma wątpliwości co do tego, że warto zdecydować się na reklamę 3D. Hologramy są intensywnie rozwijającą się technologią, która w ciągu najbliższych lat będzie zdobywać na popularności. Reklama przestrzenna będzie widoczna już z daleka, dzięki czemu łatwo przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i zachęci ich do przyjrzenia się reklamie z bliska. Doskonałym pomysłem będzie zastosowanie ekranów dotykowych czy kamer pozwalających odbiorcom wpływać na wyświetlany obraz. Za pomocą animacji 3D umożliwiających interakcję z hologramem łatwo można zaangażować odbiorców.

Co bardzo istotne, reklama w trójwymiarze wcale nie musi być droga. Często wykorzystanie ekranów i hologramów okazuje się tańsze od wielkoformatowych prezentacji. Przy tym budzi większe zainteresowanie, dlatego warto rozważyć taką formę promocji. Reklama holograficzna przyciągnie uwagę, zachęci do interakcji oraz zapadnie w pamięć, zdecydowanie zwiększając szanse na to, że klient zapamięta firmę i w przyszłości skorzysta z jej usług.
 

MOSCOW, RUSSIA – JUNE 05, 2019: Sci-fi Expo. 3D led holo fan advertising projector device displays floating hologram projections at technology exhibition. Future, consumer society, digital concept

Druk 3D w reklamie – kreatywne wykorzystanie technologii



Reklamy holograficzne mogą wyglądać w różny sposób. Technologia 3D daje wiele możliwości wyświetlania trójwymiarowego obrazu. Najważniejszym, a jednocześnie najtrudniejszym zadaniem stojącym przed marketingowcem jest przygotowanie odpowiedniej animacji promującej produkt lub usługę. Interesująca, w ciekawy sposób ukazująca sam produkt lub informacje na jego temat prezentacja trójwymiarowa na pewno będzie cieszyła się większym zainteresowaniem niż standardowy pokaz slajdów przygotowany w Power Point. Zadbaj o ciekawą formę swojego komunikatu reklamowego, jednocześnie pamiętając o tym, by oprócz samych efektów specjalnych zapewnić klientom rzetelne informacje na temat produktów lub usług i profesjonalną obsługę stoiska na targach czy eventach.