W 2018 roku firma B3D s.c. została objęta dofinansowaniem na operację w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” objętego Priorytetem 4 Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej w zakresie Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014 – 2020, w ramach celu: Wspieranie różnicowania działalności w ramach rybołówstwa przemysłowego i poza nim, wspieranie uczenia się przez całe życie i tworzenie miejsc pracy na obszarach rybackich i obszarach akwakultury obejmującej różnicowanie działalności lub dywersyfikacja zatrudnienia osób wykonujących pracę związaną z sektorem rybołówstwa i akwakultury przez tworzenie lub utrzymanie miejsc pracy niezwiązanych z podstawową działalnością rybacką. Operacja jest realizowana pt. „Alternatywny rozwój lokalnej działalności gospodarczej w innowacyjnych technologiach”. W wyniku realizacji operacji zostanie osiągnięty cel określony jako: Szeroko rozumiany rozwój przedsiębiorstwa w zakresie jakościowym i ilościowym. Efektem operacji jest wzrost zatrudnienia poprzez utworzenie miejsca pracy w ilości 1 etatu oraz wzrost dochodowości przedsiębiorstwa. Całkowita wartość operacji to 226.487,40 zł; wartość pomocy finansowej przyznanej na realizację operacji: 92.068,00 zł; współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej, w ramach EFMR, wynosi 78.258,00 zł.
  • en
  • de
2019-11-29

Zastosowanie 3D w reklamie

Model auta - hologram

Reklama w trójwymiarze to gwarancja tego, że klienci zwrócą uwagę na Twój przekaz. Jeśli promujesz swoje usługi, biorąc udział w targach, rozmaitych eventach branżowych czy konferencjach, idealnym pomysłem będzie zastosowanie hologramu 3D. W tym momencie jest to mało popularna forma reklamy przestrzennej, jednak prognozy rynkowe jasno wskazują, że już niedługo hologramy staną się trendem. Jeśli wykorzystasz je teraz, na pewno zdążysz zaskoczyć swoich klientów i wyprzedzić konkurencję.

Reklama przestrzenna - dlaczego warto?

Nie ma wątpliwości co do tego, że warto zdecydować się na reklamę 3D. Hologramy są intensywnie rozwijającą się technologią, która w ciągu najbliższych lat będzie zdobywać na popularności. Reklama przestrzenna będzie widoczna już z daleka, dzięki czemu łatwo przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i zachęci ich do przyjrzenia się reklamie z bliska. Doskonałym pomysłem będzie zastosowanie ekranów dotykowych czy kamer pozwalających odbiorcom wpływać na wyświetlany obraz. Za pomocą animacji 3D umożliwiających interakcję z hologramem łatwo można zaangażować odbiorców.

Co bardzo istotne, reklama w trójwymiarze wcale nie musi być droga. Często wykorzystanie ekranów i hologramów okazuje się tańsze od wielkoformatowych prezentacji. Przy tym budzi większe zainteresowanie, dlatego warto rozważyć taką formę promocji. Reklama holograficzna przyciągnie uwagę, zachęci do interakcji oraz zapadnie w pamięć, zdecydowanie zwiększając szanse na to, że klient zapamięta firmę i w przyszłości skorzysta z jej usług.
 

Hologram świetnym pomysłem na reklamę produktów

Druk 3D w reklamie - kreatywne wykorzystanie technologii

Reklamy holograficzne mogą wyglądać w różny sposób. Technologia 3D daje wiele możliwości wyświetlania trójwymiarowego obrazu. Najważniejszym, a jednocześnie najtrudniejszym zadaniem stojącym przed marketingowcem jest przygotowanie odpowiedniej animacji promującej produkt lub usługę. Interesująca, w ciekawy sposób ukazująca sam produkt lub informacje na jego temat prezentacja trójwymiarowa na pewno będzie cieszyła się większym zainteresowaniem niż standardowy pokaz slajdów przygotowany w Power Point. Zadbaj o ciekawą formę swojego komunikatu reklamowego, jednocześnie pamiętając o tym, by oprócz samych efektów specjalnych zapewnić klientom rzetelne informacje na temat produktów lub usług i profesjonalną obsługę stoiska na targach czy eventach.